آقای Julian Gerighty کارگردان بازی The Division عنوان The Division و توسعه ان را اینگونه شرح داد :


وقتی ما شروع به کار روی عنوان The Division کردیم ، چیزی که عمیقا به ان معتقد بودیم ان بود که کار را بدرستی انجام دهیم و همچنین میدانستیم که نمیتوانیم بدون کمک شما به این امر دست یابیم .

از زمان انتشار بازی در دو سال پیش ما همواره به این فلسفه پایدار بودیم . ما همچنین Public Test Server را برای دریافت بازخوردهای فوری قبل از انتشار آپدیت ها و تغییرات بزرگ در بازی معرفی کردیم ، ما هیچ وقت از این خواسته خود که بازی The Division را بهتر کنیم ، دست برنداشته و جدیدترین آپدیت ما ، 1.8 با توجه به بازخوردها و پشتیبانی شما یک مرحم بر این مسئله است.

تمامی این تجارب و بازخوردها تیم ما را نیز بهتر کرده است ، ما چالاک تر و اماده تر هستیم تا بر اساس بازخوردها عمل کنیم. و حال بیش از قبل یک چشم انداز از اینکه چه چیزی مهم هست و The Division را یک تجربه ویژه برای افراد زیادی کرده است داریم. بدنبال جشن دومین سالگرد ، ما از این تجربه همچنان با آپدیت ها ، رویدادها و بهبودهاثی Xbox One X پشتیبانی خواهیم کرد.

ما همواره داستان بازی ای که درسال 2016 منتشر کردیم را قسمت اغازین یک ساگا بزرگتر تصور میکردیم ، حال شگفت زده هستیم که اطلاعات بیشتری را در خصوص اینده دنیای The Division با شما به اشتراک بگذاریم.

ما هیجان زده هستیم که اعلام کنیم که در حال کار روی Tom Clancy’s The Division 2 هستیم و اینکه توسعه ان برهبری Massive Enertainment و با همکاری Ubisoft Reflections, Red Storm Entertainment, Ubisoft Annecy, Ubisoft Shanghai و Ubisoft Bucharest خواهد بود. The Division 2 از یک نسخه آپدیت شده انجین Snowdrop استفاده خواهد کرد که به ما اجازه میدهد به بلندپروازی های خود تحقق ببخشیم ، اما مهمتر از ان ما تمام انچه که در طول 2 سال گذشته فراگرفتیم را با خود به دنباله The Division برده و اعمال خواهیم کرد تا کار توسعه را بدرستی انجام دهیم.

بخشی از ان شناخت تعهد شما به The Division میباشد ، با در نظر داشتن این امر ، ما یک نوع جدید اچیومنت با عنوان Shields به بازی اضافه میکنیم که بدست اوردن انان پاداش های ویژه ای را در The Division 2 پس از انتشار فعال خواهد کرد.


اقای Julian Gerighty در ادامه اعلام کرد که جزئیات بیشتر از این عنوان در E3 2018 در ماه June منتشر خواهد شد!