یکی از بازی‌های بسیار معروف شرکت اپیک گیمز که اخیرا نیز آپدیتی مخصوص هالووین برای آن منتشر کرد، بازی Fortnite Battle Royale می باشد. این بازی رایگان علاوه بر کنسول Xbox One و PS4، برای نسخه‌ی دسکتاپ نیز با حجمی معادل ۱۶.۸۲ گیگا بایت در دسترس است. 


طی روز‌های شنبه و یکشنبه‌ی اخیر، کاربران بازی Fortnite، برای ورود به بازی دچار مشکل شده بودند و می‌بایست زمان زیادی را برای ورود به این بازی به سرور‌های کمپانی اپیک گیمز منتظر می‌ماندند. طی پستی طولانی از طرف این کمپانی، تمامی مشکلات به وجود آمده برای کاربران شرح داده شد. کمپانی Epic Games خبری منتشر کرده که مدعی است ۳.۴ میلیون نفر بازیکن Fortnite به صورت همزمان در فورت نایت مشغول بازی بوده اند.

شاید تعداد بازیکنان بازی Fortnite بالا باشد اما ادعای این کمپانی را مبنی بر بزرگ‌ترین بازی حال حاضر با وجود در نظر گرفتن بازیکنان هم‌زمان بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در کنسول Xbox One رد می‌کند.

کمپانی اپیک گیمز با قطع سرور‌های بازی Paragon، مشخص کرد که قصد سرمایه گذاری و کار بیشتر بر روی بازی Fortnite را دارد. شما می‌توانید بخش بتل رویال بازی را به صورت رایگان از طریق لینک زیر دانلود نمایید و تجربه‌ی خود را از این بازی برای ما کامنت کنید. شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به وب‌سایت رسمی بازی Fortnite Battle Royale نیز بروید.