گروه کرکر CPY سرانجام قفل بازی Payback را پس از گذشت ۴ ماه از تاریخ انتشار بازی شکست. بازی Need for Speed: Payback، با ماموریت های سخت و نفس گیر، درگیر کننده دزدی، مبارزات خطرناک و البته تعقیب و گریزهای حماسی و هیجان انگیز پلیسی همراه است. بازی در یک دنیای خیالی با نام Fortune Valley جریان دارد و شما در نقش سه راننده یا سه شخصیت متفاوت بازی خواهید کرد.

علارغم استفاده دولوپرهای بازی NFS Payback از سیستم رمزنگاری DENUVO در نهایت پس از گذشت ۴ ماه بازی توسط تیم قدرتمند CPY کرک شد. این خبر خوبی برای علاقه مندان به این بازی در کشورمان است چرا که به راحتی می توانند به راحتی بدون مشکل پرداخت هزینه بازی و مشکلات اکانت اوریجین از بازی لذت ببرند.

در طول چند ماه اخیر، خیلی از گیمرهای پلتفرم PC، دائما سراغ خبرهای مربوط به کرک شدن بازی های مجهز به قفل DENUVO رو می گیرند و تقریبا همه ی افرادی که بصورت غیرقانونی، بازی های AAA و محبوب روز رو، بخاطر این غول اعصاب خورد کن نمی تونن بازی کنن، برای شنیدن خبرهای جدیدتر از عنوان هایی نظیر CPY و CONSPIR4CY بی تابی می کنند. همین موضوع باعث شده که سایت های زیادی بصورت واقعی و یا جعلی دائما به این موضوع بپردازند.

تیم CPY به معنای واقعی کلمه، بصورت ناشناس و مخفیانه عمل می کند و نه سایتی دارد و نه هیچ صفحه ی  رسمی در اینترنت یا شبکه های مجازی و فقط خودشان هستند که میدانند قرار است چه کار کنند و کلیه ادعاهای دیگر توسط برخی از دوستان و سایت های متفرقه، کاملا ساختگی و جعلی است.