بازی فوق العاده‌ی Age of Empires: Definitive Edition را که مایکروسافت در جریان کنفرانس PC Gaming در مراسم E3 چند ماه قبل در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده بود، هم‌اکنون می‌توانید آن را از استور این کمپانی دریافت نمایید. 

بازی Age of Empires: Definitive Edition چندی پیش به مناسبت ۲۰ ساله شدن سری Age of Empires و برای ویندوز ۱۰ معرفی شده بود، هم‌اکنون بر روی استور مایکروسافت قرار داده شده است.

دقیقا ۲۰ سال پیش اولین نسخه از بازی استراتژیک Age of Empires منتشر شد که در آن برهه به جرات یک غول در بازی‌های استراتژیک به شمار می‌رفت. این بازی با افسانه‌ها و تمدن‌های تاریخی که در آن وجود دارد، به عنوان بخشی از تاریخ به شمار می‌رود. حالا سازندگان این بازی نسخه‌ی اول را با نام Definitive Edition عرضه کرده اند.

هرچند Age of Empires: Definitive Edition محتویات یک بازی استراتژیک امروزی را ندارد، اما روح تازه ای را به نسخه‌های اخیر بخشیده است. این بازی با رزولوشن ۴k و اینیمیشن‌های تازه، برای خزید و دانلود از استور مایکروسافت آماده شده است و شما با پرداخت ۱۹.۹۹ دلار می‌توانید این بازی بی نظیر را برای PC خود داشته باشید.


حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Age of Empires: Definitive Edition :

– Windows 10 از نوع ۶۴ بیتی

– DirectX – Version 11

– ۴ گیگا‌بایت حافظه رم

– ۱ گیگا‌بایت کارت گرافیک

– پردازنده ی ۱٫۸ Ghz+ Dual Core or greater i5 یا هم رده آن در AMD

– چیپست Graphics