یوبی‌سافت امشب خبرهای زیادی را با خود به سالن آورده بود. از جمله آن‌ها رونمایی از قسمت دوم بازی ریسینگ خود یعنی “The Crew 2” بود که قرار است تا اوایل سال آینده‌ی میلادی یعنی 2018 به بازار عرضه شود.


این بازی که همچنان ویژگی وسعت خود را حفظ کرده و از شرق تا غرب ایالات متحده را پوشش می‌دهد، نسبت به بازی اول تغییرات بزرگی کرده است. این بازی که دیگر قرار نیست به دنبال قصه‌های شبه‌جنایی رفته و داستان خاصی را دنبال کند (که امسال البته NFS Payback این وظیفه‌ی خطیر را برعهده گرفته) به سمت یک بازی موتوراسپورت سوق برداشته و وسایل نقلیه‌ی غیرمتعارفی را به خود اضافه کرده است! در این بازی شما می‌توانید از قایق موتوری گرفته تا هواپیماهای کوچک را هدایت کنید. و این کار لذت زیادی خواهد داشت.


حالا در این بازی نه تنها می‌توانید در جاده‌های امریکا و آف‌رودهای خطرناک آن سواری کنید بلکه در رودخانه‌ها و خلیج‌ها فرصت قایق‌رانی دارید. در ادامه تریلر رونمایی از این عنوان را تماشا می‌کنید:


یوبی‌سافت همچنین دمویی از این عنوان را به بازی در آورد و بنابراین می‌توانید گیم‌پلی The Crew 2 را هم تماشا کنید:

استودیوی Ivory Tower این بازی را برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد کرد و مطمئنا برای اجرای بهتر آن بر روی پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس برنامه‌ خواهد داشت.