طبق شایعه‌های منتشر‌شده، بازی Call of Duty: Black Ops 4 احتمالا بخش داستانی نخواهد داشت و در عوض، دارای یک حالت بتل رویال خواهد بود.

سری بازی‌های کالاف دیوتی همواره در کنار داشتن بخش چندنفره سرگرم‌کننده، یک بخش داستانی هم دارند؛ بخشی که قطعا خیلی از طرفداران این مجموعه با کاراکتر‌ها و اتفاقات آن خاطره‌های زیادی دارند. اما در جدید‌ترین شایعه منتشر شده پیرامون نسخه بعدی این مجموعه یعنی Call of Duty: Black Ops 4، برخی منابع گزارش داده‌اند که شاید این بازی فاقد بخش داستانی باشد و سازندگان، صرفا روی حالت چندنفره و زامبی تمرکز کنند. 


این خبر بازی را منابع نزدیک به سایت پالی‌گان منتشر کرده‌اند و بر اساس آن، استودیو تری آرک، سازنده بازی، به این نتیجه رسیده است که بخش داستانی بازی تا تاریخ انتشار تعیین‌شده برای آن آماده نخواهد شد و به همین دلیل، تصمیم گرفته که کلا این بخش را کنار بگذارد و در عوض، روی حالت‌های چندنفره و زامبی بازی که محبوبیت بالایی هم دارند متمرکز شود. همچنین یک منبع دیگر هم اعلام کرده است که Treyarch، قصد دارد به جای بخش داستانی، یک سری حالت Co-Op در بازی قرار بدهد. در نهایت سایت چارلی‌اینتل هم از منابع خود گزارش دیگری در مورد بازی Call of Duty: Black Ops 4 دریافت کرده است که بر اساس آن، در این نسخه شاهد یک حالت بتل رویال هم خواهیم بود؛ حالتی که این روز‌ها به لطف بازی‌هایی چون Fortnite و PUBG محبوبیت بالایی دارد و اکتیویژن حتی پیش از این هم اشاره‌هایی به احتمال وجود این حالت در بازی‌های آینده خود داشته است. 


به هر حال اکتیویژن قرار است در تاریخ ۲۷ اردیبهشت، رونمایی کاملی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 داشته باشد و قطعا در این رویداد، اطلاعات تکمیلی در مورد این بازی ارائه خواهد شد. در نهایت نظر شما در مورد احتمال حذف حالت داستانی از بازی چیست؟