بازی Call of Duty: WWII توسط استودیوهای بازیسازی Sledgehammer Games و Raven Software در سبک اکشن، شوتر اول شخص و زامبی طراحی و ساخته شده است. کمپانی اکتیویژن، نسخه‌ی اصلی این بازی را در ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶) منتشر کرده است.

سری قدیمی، محبوب و پرطرفدار ندای وظیفه، با انتشار بازی Call of Duty: WWII و به تصویر کشیدن جنگ جهانی دوم، باز هم به ریشه‌های خود بازمی‌گردد. این بازی، تجربه‌ی کاملا جدیدی از جنگ جهانی ۲ را برای نسل جدید گیمینگ، تعریف خواهد کرد.

شما در روز حمله‌ی متحدین (D-Day) به منطقه‌ی Normandy در فرانسه وارد بازی می‌شوید و مهم‌ترین نبردها را در شناخته‌شده‌ترین مناطق اروپا تجربه می‌کنید. سازندگان از گیم‌پلی‌ مرسوم ندای وظیفه در این نسخه استفاده کرده‌اند و شما می‌توانید شیوه‌ی کلاسیک مبارزه این مجموعه را دوباره تجربه کنید.

سه حالت اصلی در بازی طراحی شده که عبارتند از: بخش داستانی (کمپین)، بخش چندنفره و بخش Co-Op. بخش چندنفره بازی نیز به ریشه‌های خود برگشته و شاهد مبارزات مولتی‌پلیر محبوب مشابه با سری Modern Warfare خواهید بود. همچنین، بخش چندنفره‌ی بازی، خود به دو بخش رقابتی و Co-Op تقسیم می‌شود و بخش زامبی نیز از داستان عمیق‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی برخوردار است.

دانلود سیو بازی 100% بازی

دانلود با حجم 1.5 مگابایت
محل سیوهای بازی : WWII \ players2