در چند روز گذشته شایعاتی پیرامون نسخه‌ی بعدی Call of Duty بالا گرفته بود. حال Activision نام شماره‌ی بعدی این فرانچایز را به صورت رسمی اعلام کرد و همانطور که انتظار می‌رفت عنوان بعدی Call of Duty از سری Black Ops با نام Black Ops 4 است که در دست توسعه قرار دارد و قرار است زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت منتشر شود.
 
بازی Black Ops 4 در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر ۱۳۹۷) برای پلتفرم‌های Xbox One, PS4 و PC منتشر خواهد شد که یک ماه از تاریخ‌های معمول انتشار این عنوان یعنی ماه نوامبر زودتر است. هنوز صحبتی در مورد انتشار این بازی برای کنسول Nintendo Switch مطرح نشده است ولی انتظار می‌رود این بازی برای کنسول سوییچ نیز عرضه شود. همانطور که احتمالا حدث می‌زنید Black Ops 4 به دست استودیوی Treyarch که سابقه‌ی ساخت تمام عناوین Black Ops را در کارنامه خود دارد در حال توسعه است.
 
متاسفانه به غیر از اطلاعات اشاره شده، هنوز اطلاعات بیشتری توسط اکتیویژن فاش نشده است. اما در تاریخ ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) طی رویدادی جزئیات کامل این عنوان به اطلاع عموم خواهد رسید. طی شایعات منتشر شده، احتمالا نسخه‌ی رایانه‌های شخصی Black Ops4 روی کلاینت شرکت Blizzard یعنی Battle.net منتشر خواهد شد.
 
به هر صورت پشتیبانی اکتیویژن از Black Ops 3 ادامه داشته و قرار است آپدیت جدیدی شامل یک نقشه به نام Redwood Snow و حالتی جدید به نام Infected برای این بازی منتشر شود.

تریلر بازی منتشر شد