امروز Capcom ویرای Gold Edition بازی Resident Evil 7 را معرفی کرد ، ویرایش Gold این عنوان شامل DLC های Banned Footage 1 , Banned Footage 2 و DLC جدید End Of Zoe خواهد بود ، بیش از ان امروز DLC رایگان Not A Hero نیز منتشر شده است و همانطور که قبلا نیز اعلام شده بود این محتوا رایگان بوده و کلیه کاربرانی که بازی RE 7 را خریداری کرده اند قادر به دانلود ان خواهند بود!


محتوای End Of Zoe آخرین DLC بازی RE 7 میباشد که پایان و عاقبت Zoe را به تصویر میکشد ، در این محتوا شما نقش یک جنگل بان را در دارید  که در هنگام بررسی یک باتلاق با دشمنان جدیدی روبرو خواهید شد ، این محتوا از طریق RE 7 Gold Edition یا Season Pass بازی و یا بصورت جداگانه به مبلغ 14.99$ در دسترس میباشد.


در Not A Hero شما کنترل پروتاگونیست سری رزیدنت اویل ، Chris Redfield را در اختیار خواهید داشت که درگیری های زیادی با دشمنان خطرناک این عنوان خواهید داشت که بر خلاف داستان اصلی بازی و تمرکز ان بر روی ژانر Horror ، این DLC بیشتر تابع اول شخص شوتر میباشد.


انتشار دو محتوای جدید Not A Hero و End Of Zoe و همچنین ویرایش Gold این عنوان با تریلری جدید همراه بود که میتوانید در ادامه مشاهده فرمایید!

تریلر بازی